tisdag 29 maj 2012


Heeeeeellu happy people!


Jag är så suuuupertrött på skolan för tillfället!! Jag sitter för tillfället och försöker skriva lite på en svensk uppsats som jag ska skriva om lite på.. Och sen ska jag göra lite företagsekonomi som ska in imorgon och jag känner att Matti och företagsekonomin kan fara åt helvete just nu!

Men lär väl lägga på ett kol med pluggandet så man får lite ledig tid åtminstone för jag slutar rätt tidigt onsdag-fredag den här veckan och då vill man ju inte sitta och plugga..

Fast imorgon så får jag väääärldens håltimme.. Jag slutar egentligen kl 13.05 men då så vill Susanne ha sin naturlektion vid 14.50 så det sööög ju rätt mycket att få veta det.. Men på torsdag så har jag bara en lektion sen slutar jag!



HAPPY FUCKING FACE! åt att de inte går att lägga upp bilder på den här bloggen för tillfället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar