måndag 28 maj 2012

Tankar som gör en glad!


För varje dag som går så inser jag mer och mer att jag har verkligen allt jag behöver för att må bra! Jag kan inte önska mig något annat, för det kommer aldrig vara lika värdefullt som bandet mellan oss två! <3

Det är snart 10 månader tillsammans och det betyder att de snart är 1 år som vi har varit tillsammans och bara tanken gör mig suuuuuuperduuuuuper glad! Älskar dig Robert!<3

Lite fakta om vad som skett i helgen dårå :P
Jag har varit hemma hela helgen och hållt på med trädgården och min stor pojk var här och hjälpte till med att rensa bort ogräs och en massa annat som vi hitta i buskar och annat. Jag har även blivit ganska solbränd på axlarna eftersom det var en suuupervarm helg, vilket uppskattades av mig iaf! Sen kollade vi lite på Euro song contest och såg när Loreen vann! Suuper att Sverige äntligen vann! 
Jag tänkte att jag skulle hinna lägga upp bilderna från Paris men har inte haft den tiden.. så det blir att de kommer upp lite senare...

Min suuuperduper bästa vän Jenny fyllde 18 år i lördags!!!!! så den lille plutten får gå ut på krogen!.. dock utan mig :/ men i oktober då jäklar!

Igår kväll så skjutsade Robban upp mig och eme till vår mammas grav, där la vi på en hjärtformad sten där det är en ängel på och det står "Saknar dig!".  Det är helt otroligt vad jag saknar min mamma, även fast jag inte har så mycket minne av henne så saknar jag henne eftersom jag vill också ha en mamma som man kan prata om vad som helst med och som man kan åka till stan med osv.. Men hoppas att hon hade en bra morsdag i himlen! <3

Bilder från graven kommer också upp senare med lite andra bilder ;)

Nu ska jag sova för är helt utslagen efter allt som hänt i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar